1. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ CHECK-IN/ CHECK-OUT;

H ώρα check-in είναι 15.00 και η ώρα check-out είναι 11.00.

2. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ SPA ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ;

Υπάρχει κόστος για την είσοδο στο spa. Με την είσοδο στο spa μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σάουνα, το χαμάμ, την θερμαινόμενη εσωτερική πισίνα, και tο τζακούζι. Η είσοδος και χρήση του γυμναστηρίου είναι δωρεάν. Η είσοδος στο spa επιτρέπεται μόνο σε άτομα άνω των 14 χρόνων. Οι επισκέπτες κάτω των 18 πρέπει να συνοδεύονται από ενήλικα.

3. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ SPA ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ;

Οι ώρες λειτουργίας του spa είναι 10.00 με 18.00 και του γυμναστηρίου 6.00 με 20.00

4. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΩΙΝΟΥ, ΗΜΙΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ;

Όλες οι κρατήσεις περιλαμβάνουν πρωινό. Η Ημιδιατροφή περιλαμβάνει επίσης δείπνο. Η Πλήρης Διατροφή περιλαμβάνει πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο. Τα ποτά εξαιρούνται στις επιλογές Ημιδιατροφής και Πλήρης Διατροφής. Το πρωινό περιλαμβάνει καφέ και χυμό.

5. ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΗΜΙΔΙΑΤΡΟΦΗ/ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΦΑΩ;

Όλα τα γεύματα σερβίρονται στο κεντρικό εστιατόριο. Δικαιούστε μια έκπτωση 30% για τα a la carte εστιατόρια. Ενδυματολογικός κώδικας: όλοι οι κύριοι, συμπεριλαμβανομένων των νεαρών επισκεπτών άνω των 12, πρέπει να φοράνε μακρύ παντελόνι κατά τη διάρκεια του δείπνου.

6. ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ;

Τα γεύματα και οι μπουφέδες μας προσφέρουν αμέτρητες επιλογές περιλαμβανομένων επιλογών για χορτοφάγους. Οι επισκέπτες με ειδικές διατροφικές ανάγκες(φαγητά χωρίς γλουτένη, γαλακτοκομικά) είναι ευπρόσδεκτοι να ενημερώσουν το προσωπικό και τους chef μας.

7. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ;

Όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι του ξενοδοχείου είναι κατάλληλοι (ράμπες, ανελκυστήρες). Δεν υπάρχουν όμως δωμάτια και τουαλέτες ειδικά σχεδιασμένες για ανθρώπους με περιορισμένη κινητικότητα.

8. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ;

Υπάρχει στάση λεωφορείου μέσα στο ξενοδοχείο. Δύο ημερήσια δρομολόγια κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σας μεταφέρουν στη Ρόδο και τη Λίνδο. Πληροφορίες για τα δρομολόγια διαθέτονται από τη ρεσεψιόν. Μπορείτε να καλέσετε ταξί μέσω της ρεσεψιόν.

9. ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΩ ΑΜΑΞΙ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ;

Υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης αυτοκινήτου στο ξενοδοχείο. Οι συνεργάτες μας στη Marathon προσφέρουν ελκυστικές τιμές και ένα μεγάλο εύρος αυτοκινήτων. Υπάρχει δωρεάν πάρκινγκ στο ξενοδοχείο.

10. ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΩΝΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ;

Το WiFi του ξενοδοχείου είναι δωρεάν σε όλο το ξενοδοχείο και όλα τα δωμάτια. Για οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια μπορείτε να μιλήσετε με το τμήμα των Guest Relations.

11. ΥΠΑΡΧΕΙ MINI MARKET/ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΔΩΡΩΝ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ;

Υπάρχει ένα mini market στο ξενοδοχείο όπου μπορείτε να βρείτε από μπουκάλια νερό μέχρι πάνες, σουβενίρ και φουσκωτά στρώματα για την πισίνα.

12. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ;

Ναι, μπορείτε να βρείτε μια επιλογή από εφημερίδες.

13. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ;

Πετσέτες για το δωμάτιο, την πισίνα και την παραλία προσφέρονται δωρεάν από το ξενοδοχείο.

14. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ;

Η βραβευμένη με τη Γαλάζια Σημαία παραλία του Atrium Prestige είναι αμμώδης. Περιηγηθείτε μέσα από τους υπέροχους κήπους και εγκαταστάσεις μας και θα βρεθείτε στη γαλήνια παραλία μας. Υπηρεσίες διάθεσης ποτών και αναψυκτικών είναι διαθέσιμες από το beach bar.

15. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΩ ΣΙΔΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΕΓΝΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ;

Για λόγους ασφαλείας σίδερα δε προσφέρονται από το ξενοδοχείο. Υπάρχει υπηρεσία σιδερώματος και στεγνού καθαρισμού, με ένα μικρό κόστος.

16. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ BABYSITTING;

Ναι, μια αφοσιωμένη ομάδα animation προσφέρει διασκέδαση για τους μικρούς μας επισκέπτες με πολλές δραστηριότητες και mini disco 6 φορές την εβδομάδα. Υπηρεσία babysitting είναι διαθέσιμη με επιπλέον κόστος.
(* Η υπηρεσία babysitting, δε θα είναι διαθέσιμη στη σεζόν 2020)

17. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ;

Όλα τα δωμάτια και οι εσωτερικοί χώροι του Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas είναι μη καπνιζόντων.

18. ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΠΙΣΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΕΣ;

Ναι, όλες οι ιδιωτικές πισίνες θερμαίνονται έως και τους 23℃(μπορεί να φτάσουν τους 25℃ τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

19. ΠΟΙΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ; ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ;

Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες είναι οι MasterCard, Visa και American Express. Οι χρεωστικές κάρτες είναι και αυτές αποδεκτές.

20. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΕΩΣΩ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ;

Ναι μπορείτε να χρεώσετε το δωμάτιο σας κατά τη διαμονή σας και να πληρώσετε κατά την αναχώρησή σας.

21. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ; ΕΙΝΑΙ ΤΟ ROOM SERVICE ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ;

Υπάρχει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας των δωματίων και προετοιμασία των κρεβατιών το απόγευμα.
Το room service είναι διαθέσιμο 24 ώρες την ημέρα.

22. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ;

Η ομάδα των Guest Relations θα σας βοηθήσει να επιλέξετε μια εκδρομή από τους έμπιστους συνεργάτες μας.